Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~laugh11 | użytkownik

imię i nazwiskoLidia adresGryfino zarejestrowany25.05.2008 @21:11:01 ostatnio na stronie09.04.2017 @22:06:20

Nic nie wiem.


kontakt i statystyki
digarty211 komentarze1266 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~DntSLn    28.06.2008 @22:09:56
thx
_______
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz "chwilo proszę bądź wieczna" - Eldo
~kolorofa    28.06.2008 @17:28:08
dziękuję :D
~carpatia78    27.06.2008 @19:02:20
uda się...napewno...
~agathaaa    27.06.2008 @12:47:30
no ja tez tez
_______
Zapraszam Do oceniania Moich Prac
~agathaaa    27.06.2008 @12:39:30
wiem wiem no to ja też buziaczki śle
_______
Zapraszam Do oceniania Moich Prac
~agathaaa    27.06.2008 @12:35:52
nmzc ja też dziękuje ale nie całuj mnie tak bo sie zawstydzę
_______
Zapraszam Do oceniania Moich Prac
~rafal1992    24.06.2008 @22:37:14
dzięki
_______
nie dziękuj, po prostu oceń moje zdjęcie
~eweB    21.06.2008 @07:44:07
... SUPER!! bardzo dziękuję za odwiedzinki i tak miłe słowa ... )
słonecznego dzionka
ostatnio edytowane: 2008-06-21 07:44:34
_______
" ... jeśli istnieje tyle umysłów co głów, to jest też tyle rodzajów miłości co serc ..."
~agnik    20.06.2008 @21:37:49
dziękuję
_______
Dawca.pl
Bądź świadomym dawcą narządów.
~matrekus    20.06.2008 @21:01:14
jeśli nie wiesz jakiego masz kodaka to ci powiem... Kodak Easyshare C653 Zoom Digital Camera poszukaj w exif... zareagowałem bo w opisie sprzętu napisałaś kodak i tyle wiem
~bubu6    11.06.2008 @23:03:23
czy ja wiem mam takie same jak zlew ale ostrość padła wiedz nie wstawię a kolorki itp takie same :P
~schizofrenicznosc    11.06.2008 @20:11:47
dzięki
_______
Zamiast dziękować oceń mi pracę.
~Aleksndra    11.06.2008 @14:11:55
nie ma za co
_______
Kosmit.
~makedesign    11.06.2008 @10:42:35
dzieki za ocene i opinie
~justyna94    09.06.2008 @09:00:21
Ale super fotka!!
Widok przecudny!!!
~makedesign    06.06.2008 @22:55:40
tak tak parasol heheh dzieki za wyrazy i oceny
~makedesign    06.06.2008 @22:47:25
dziekuje za oceny jestes bardzo cierpliwa w ogladaniu zdjeć
~makedesign    06.06.2008 @22:44:30
no coty to takie przyjemnie widzisz i zapisujesz to w takiej fajnej formie
~makedesign    06.06.2008 @22:39:42
nie ma za co ty tez mozesz ocenic hehe pozdrawiam CIe
masz miła galerie
~krokodil    03.06.2008 @16:20:12
no ja lubie
~KarolaJ7    01.06.2008 @20:48:29
a nom
_______
Serdecznie zapraszam do mojej galerii.
~KarolaJ7    01.06.2008 @20:24:11
może i wygrało ale widzisz,że tutaj nie tylko mnie do gustu nie przypadło
pozdrawiam
_______
Serdecznie zapraszam do mojej galerii.
~bubu6    28.05.2008 @20:11:46

Poprzednia strona 1 ... 5 6 7 8
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt